3 Şubat 2011 Perşembe

İnsan Müsvettesi !

Ben yirmi iki yaşındayım. Kendimi bildim bileli futbol izliyorum, hayatımda bu herif kadar antipatik, çirkef, karaktersiz bir futbolcu daha görmedim. Belki Fenerbahçe'de olduğu için biraz duygusal yaklaşıyorum olaya ama bu adamı üzerinde çubuklu ile görünce tüylerim diken diken oluyor. 104 yıllık Fenerbahçe tarihinde binlerce sporcudan elbette antipatik olanları, karaktersiz olanları olmuştur; ama ben bu formaya bilica kadar yakışmayanı görmedim.


Beyimiz şimdi de gece eğlencesinden çıkışta Barbaros Bulvarında kırmızı ışıkta beklemekte olan bir kuryeyi adeta biçmiş, kurye şükürler olsun ki çok büyük bir şans eseri kaza anında havaya fırlayarak iki arabanın arasına sıkışıp ölmekten kurtulmuş. Beyimiz ne mi yapmış? Kuryenin durumu umrunda olmaksızın, basıp gitmiş. Elbette her insan kaza yapabilir, bugün bu herifin başına gelen trajik durum yarın benim de başıma gelebilir. Ama bu herifin çarptığı kişiye yardım etmeyi düşünmeksizin kaza yerini terk etmesi insanlığa sığmaz. Neyse ki var olan mobesse kameralarının kayıtları ve aracının plakasını düşürmesi sonucu aracı onun kullandığının tespiti üzerine getirildiği karakoldaki sorgusunda "çarptığımı farketmedim" deme haysiyetsizliğini de göstermiş. İşin vahimi bu herifin yargı süreci işlemeye devam etmesine karşın kurye kardeşimizin - artık ne rüşvetler, ne tehditler aldıysa -  şikayetçi olmaması sonucu muhtemelen ciddi bir ceza almadan bu olaydan kurtulacak olması. Çünkü bu ülkenin rezil adalet sistemi parayla hataların kapatılabileceği binlerce açıkla dolu.


Biraz basireti, az biraz insanlığı olan insanı Fenerbahçeliliğinden utandıran bu insan müsvettesinin tazminatı neyse verip derhal gönderir. Lakin bunu yapabileceğinize zerre inanmıyorum, işte asıl buna yanıyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder