22 Aralık 2010 Çarşamba

Armanın Gururları



Ne desek az biliyorum, aslında hislerimi ifade edebileceğim kelimeler bulmakta da zorlanıyorum oldukça. Kafamda kuruyorum, kurguluyorum, bir beste söyleyeyim içten içten diyorum; ama algılayamıyorum dünya şampiyonu kavramını. Nasıl yani dünya şampiyonu, dünyadaki binlerce voleybol ekibi arasında en iyisi, en büyüğü. Bu demek değil mi dünya şampiyonluğu? 
Evet, Fenerbahçe Acıbadem hem de tek bir set bile vermeden dünya şampiyonu. Bu kızlar için ne söylesek, ne desek, ne yazsak az. 


O kadar ilginç duygular yaşıyorum, bu gururu idrak etmekte o denli zorlanıyorum ki ilk kez bir kaydımı bu kadar zorlanarak yazıyorum.


Başta bu vizyonu ortaya koyan Acıbadem Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Ali Aydınlar olmak üzere içi Fenerbahçe aşkıyla dolu büyük kaptanımız Çiğdem Rasna'dan her gün oyunun biraz daha üstüne koyan, yüreğiyle oynayan Eda'mıza; kırk yıllık Fenerbahçeli gibi davranan Kasia Skowronska'dan artık bizden biri olan Osmokrovic'e; bu efsane takımın temelini atan büyük insan Jan De Brandt'an yeni koçumuz Ze Roberto'ya; masöründen malzemecisine hepinize kısa süre önce hayalini bile kuramayacağımız başarıları ve bu başarılar neticesinde gelen gururu yaşattığınız, üzerinizdeki yüce "sarı lacivert çubuklu"nun hakkını sonuna kadar verdiğiniz için sonsuz teşekkürler...


Armanın gurur kaynakları yarın 11.00 gibi Atatürk Havaalanı'nda olacaklarmış. Hadi hep bir ağızdan: Dış Hatları yakarız senin için şampiyonluk gelince...




Not: Takım sporu bazında ülkemizin ilk dünya şampiyonluğumuz, Galatasaray Tekerlekli Sandalyeli Basketbol Takımı'na aittir. Bu vesileyle o "Engelsiz Aslanlar"ı da tekrar kutlamış olalım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder